onsdag 15. desember 2010

mens jeg venter...


..på at oppgaven skal skrive seg ferdig selv, sitter jeg å titter på alle de flotte og inspirerende bloggene der ute. I o´store blogge-verden.

Da kom jeg på at kanskje jeg også skulle skrive ett brev til nissen, så:

Kjære julenisse, jeg tenkte, at siden jeg har vært uendelig snill, om det er mulig å få julegave litt tidligere i år. Da ønsker jeg meg nemlig 2000 ord om respirasjon og sirkulasjon!
..ferdig signert Hege
PÅ FORHÅND TAKK!!

Dette er hva som henger forran meg

(Tror du jeg irriterer meg over den e´en som er for mye eller??)

Ha en strålene, oppgavefri, natt (!)


1 kommentar:

  1. Lykke til med oppgaveskriving! Har vært der selv, maaange ganger, og eneste rådet jeg kan gi deg er hold ut og ikke gi opp!
    Ser at du har blitt tante, gratulerer så mye!
    Klem fra meg

    SvarSlett