mandag 10. januar 2011

just another update


Luftmadrassen er tappet for luft, og jeg er klar for første natt i leiligheten. Sitter nå ved skirvepulten min, på kjøkkenet, som forøvrig rommer alt fra malesaker, sminke og selvfølgelig en kaffetrakter ( full av pussestøv). Deilig å endelig være inne i leiligheten, selv om det er lang vei til alt er ferdig og på plass. Jeg er innstilt på at slikt er det å ferdig med det.

Så langt i oppussingen har jeg fått malt ca 50% av hva som skal males, men hjelper på å se litt lyse flater. ( og ikke bare gulnet furu og farger fra midten av 90 tallet !) Neste uke kommer min kjære mor for å hjelpe til, tenkes at det setter fart på sakene. De som kjenner min mor, vet at male, det er noe hun kan!

Vinduet jeg viste i ett tidligere innlegg har nå fått en herlig grå farge, industriell grå (som forøvrig ser ut til å være skikkelig i vinden bland interiør bloggere)

(Syns egentlig det ble ganske bra, om jeg må si det selv ;) )

Jeg får vel bare si at denne bloggingen ikke helt ble som jeg hadde tenkt, men må vel ærlig innrømme at ikke noe ble som det var tenkt i måneden som har gått. Kommer forhåpentligvis sterker tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar