torsdag 25. november 2010

Happy Thanksgiving

I dag er Thanksgiving i USA, og den lille amerikanener i meg feirer meg "sex and the city" maraton. (!) Syns egentlig vi burde ha en "takknemlighets dag" her i Norge også ( ink. skolefri)

Min venninne og jeg har dermed blitt enig om å feire sammen, hvert år. Til minne om året vårt i Amerika og til ettertank for alt vi har å være takknemlig for. ( kanskje i motsatt rekkefølge? )

Anyway, min amerikanse venn sendte meg en "happy thanksgiving" på facebook, for å si det sånn, det ente opp som en hans facebook-status. Take a look for your self.

(Beklager kvaliteten og størrelsen.)

So, Happy Thanksgiving, my friends !




2 kommentarer:

  1. Elin gives you some love25. november 2010 kl. 14:39

    Så heldig hun venninnen din er, som får lov til å feire Thanksgiving hvert år! Blir nok koselig! :)

    Og du er flink til å blogge, søte!<3

    SvarSlett
  2. hehe, ikke sant? Men vet ikke om jeg helt klarer kalkun da, særlig ikke med stuffing.

    Takk, snuppa. Means alot <3

    SvarSlett